2014. december 29., hétfő

Nyitott acryl kötött kabát.JO_thirty.14/16.Hibás!! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Üdvözöllek aukciómon!
Eladásra kínálom a képen látható acryl kötött kabátot. Hibája, hátul kb a csípő vonalában középen 3 folt van, nagyon közelről fotóztam, valamint j. alján hátul javított, ezt is fotóztam. Egyetlen alkalommal esküvőn viseltem, a leírtak ott keletkeztek. Az ár ehhez igazodik. Méretjelzése szerint 14/16. Kérlek a mért és megadott centikre is figyelj!
Márka: JO_thirty.
Fazon: Nagy galléros, h. ujjú, 2 gombbal gombolódik. Oldald sliccelt.
Anyaga: 100% acryl. Min. rugalmas .
H: 104 cm.
Mb: 110 cm.
Db: 104 cm.
Cspb: 110 cm.
Vsz: 54 cm.
Hát sz: 57 cm,
Oldalt h: 75 cm.
Ujjh: 62 cm.
Karvastagság: 2x16 cm.
Súlya kb: 80 dkg. /nettó/.
Ajánlott posta 1185 ft.
Alaphelyzetben széltől-szélig mértem.
Megkérem a kedves termékpartnert, sikeres licitet követően 2 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot, s 7 munkanapon belül szíveskedjen a vételárat +pk. átutalni a vásárlási értesítőben megküldött számlaszámra, ellenkező esetben a terméket újra meghírdetem. Természetesen közösen mindent meg tudunk beszélni.
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2015-01-18 18:00
. Nyitott acryl kötött kabát.JO_thirty.14/16.Hibás!! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése